söndag 24 juni 2012

Rabatter i Spenaten

Ni som hängt med sen förra året kommer säkert ihåg när jag tog tag i vår "djungeltrappa" och serverade "före- och efter"-bilder på den,
jo serrni,
idag fick jag lust att ta tag i en annan del av trädgården,
och eftersom jag inte gillar gröngula blommor så jag tänkte rycka lite sånt och en och annan tistel,
efter en stund kom mannen ut,
stod med kaffekoppen i näven en stund,
men sen började det klia i hans fingrar också,
och hoppsan så det blev till slut...
Ser ni någon skillnad?
om inte - klicka på bilden...
Tilläggas bör att jag inte planterat något nytt i min del av projektet utan endast förberett...

3 kommentarer:

Sus sa...

Ett helt träd är borta!
Luftigt och fint!

Helena m. 4 sa...

Jepp, mannen började med att trimma lite, men efter en stund sa han: "amääh, va' f**n, nu tar jag ned det"
- med en fogsvans...
Lite svettigt, men nu är det borta, *poof* !

Singelmamman sa...

Snipp snapp snut så var trädet slut! Och borta. Snyggt.