fredag 15 juni 2012

Jag tror minsann jag blev flörtad med igår...

Tekniskt sett är det fortfarande fredag,
så här kommer dagens andra inlägg,
trots att ingen ropat "ja, snälla skriv..." i förra inägget... ;-)

Det handlar om igår,
- för jag tror jag blev flörtad med igår,

Lång  historia kort:
i förrgår kom en underleverantör in på kontoret,
och eftersom vi sitter i en förort till en förort till en förort till Spenaten,
(typ alltså, eftersom man inte har förorter i Spenaten men det tar sisådär 40 minuter att ta sig till kontoret från Spenaten city)
i alla fall,
han var inne en kort sväng på kontoret i onsdags,
men lyckades inte blir klar med det han var där för att ordna under dagen,
så i torsdags kliver han in på kontoret igen,
säger go'morron och smilar upp sig samtidigt som han ger mig en påse med m&m's och säger "varsågod, till dig..."

jag menar,
visserligen var det drygt 150 år sedan jag var obunden och ute på "marknaden",
så jag har ju inte värstingkollen på hur killar gör nu,
men visst kan man tolka det som liiiiite flörtigt va'?
(säg ja nu så jag inte deppar ihop helt...)
...en annan tanke kan ju i och för sig att han blev så till sig över att hitta en likasinnad,
alltså jag menar en 08:a -- en stockholmare,
på en så oväntad plats som ute i skogarna i obygden så han ville ge mig nåt' så jag skulle överleva...
- typ...

2 kommentarer:

NinaPX sa...

Självklart blev du upp-flörtad! :-) Må gott!

Anonym sa...

hej - vi (mitt å makens ftg) har alltid gett choklad till "tjejerna" på kontoret för det är "tjejerna" som ser till att få iväg våra ordrar å det är "tjejerna" som fixar akutleveranser å DET kan inte cheferna ;-). godis är legitim muta ;-) mvh mamski (som hittat hit från Monas universum):-)