torsdag 7 juni 2012

Motion så här på kvällskvisten?

Jodå,
efter att ha haft vid en tidpunkt under eftermiddagen huset fullt,
och jag menar verkligen fullt,
nästan proppfullt med barn,
räknade till 9 st en stund,
men när alla åkte hem till sitt,
då smet jag till gymmet och klämde in nästan 1 timme,
5 km sprang jag (1,5+1,5+1+1) med korta minutpauser mellan,
mest för att jag inte visste om jag skulle orka med tanke på att jag ätit bedrövligt dåligt under dagen...
- men det gick !
och sen cyklade jag 10 minuter på slutet,
nu duschen, soffan och sova,
- oklart i vilken ordning...

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag skulle satsa på dusch först ;-)

Helena m. 4 sa...

ha ha - problemet är att det är en snygging på 5:an på TV:n just nu... vill inte missa...

Ann-Sofie sa...

Fan vad bra du är!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Shit, vad du e bra!!!

Sv: Vilka datum?? Jag är ju hemma lite mest hela tiden, så en träff - GÄRNA!!
Kram!

FIA FIT sa...

Men så bra du är. Får man sådana här flashiga diagram av den där svindyra klockan du har ;-)?

I want! ;-)

Helena m. 4 sa...

Tack alla, det känns bra, nu, efter...
Madde - ev. skåne (barnens farmor) under slutet av juli
Fia - jepp, dyrklockan ger mig diagram, och jag kan se var jag ligger i förhållande till min maxpuls så jag (förhoppningsvis) kan maximera min förbränning genom att lägga mig på 80% - typ...

Singelmamman sa...

Vill också ha en sån klocka som skapar såna fina diagram. Men helst av allt vill jag ha ork att träna. DET är ju lite si och så med det nu.