tisdag 5 juni 2012

It's all in the details...

Just det,
tror minsann jag glömt att berätta,
jag har tjänstebil på nya jobbet,
visserligen bara varannan vecka när jag måste vara mobil,
jag vet att det blev lite kryptiskt här, men jag kan ju liksom inte säga mer utan att berätta var jag jobbar och då berättar jag ju liksom var Spenaten är... 
och varannan vecka behöver jag ju inte vara lika mobil utan mer stand-by 
- typ... 
men iallafall,
så här ser den ut,
- bilen:

- fast vit,
men lika sprillans ny...
(första dagen hade den gått 2 mil - totalt - någonsin... moahhahahahaa...)
kan säga att det är lite skillnad från att ha varit arbetslös i ca. 2,5 år...
- gläds med mig :-)

10 kommentarer:

FIA FIT sa...

Gode gud! Hoppas du inte behöver fickparkera med den!

Jag gläds med dig och hoppas jag hittar ett nytt jobb snabbare än så (biter på naglarna av nervositet)...

Helena m. 4 sa...

Men Fia - har du glömt...
Jag är ju BÄST på att fickparkera!
-får snart ha min "brevkurs" i fickparkering här på bloggen och dela med mig tror jag minsann...

Helena m. 4 sa...

...sen har du ju inte flyttat till Spenaten, tror det är lättare för dig (av flera skäl) att hitta nytt jobb där du bor... Det löser sig under sommaren ska du se!

Ting sa...

Jag gläds med dig!

Helena m. 4 sa...

Tack snälla Ting, jag gläds med dig och ditt lyckade studieval (och din viktförändring) varje gång jag är inne hos dig...

Kattis sa...

Inget säger framgång som en rejäl pickup!
Grattis!
:-)

(Och jag blir inte aaaaalls mer nyfiken på vad du jobbar med nu...;-)

Malde sa...

Så härligt!

Men jag är glad att jag slipper köra en så stor bil...

Kramar

Hökis sa...

Najs.
Jag gläds med dig men är glad att slippa parkera den bilen ;0)

Anonym sa...

Klart jag gläds med dig! Men jag måste ju erkänna att jag blir ju suuuuper nyfiken vad du egentligen gör på jobbet när du får åka sån där snygg pickis!

Äjj-Käjj sa...

Jag gläds med dig! Men bilen...hua :-D