tisdag 5 juni 2012

1 timme och 50 minuter, inkl. stretch...

...så lång tid blev det på gymmet idag,
jag gick upp på löpbandet och bestämde mig för att springa tills jag inte orkade mer,
utan att stanna alltså,
i ett svep,
inga gå-pauser,
och jag kom 5 km
lufsade fram lite lagom på nivå 8,5 med Ellen på tv:n framför mig,
tv är bra på gymmet,
man orkar så mycket mer när man går på autopilot,
och det tog drygt 34 minuter,
inte illa för nån' som inte tränat en enda gnutta på en hel vecka...
Sen blev det cykel i en mil,
lite crosstrainer i 20 minuter
och sedan intervaller på cykeln i 10 minuter,
ja - det låter rubbat, men det fanns ett intervall-program

Summa: 960 kcal
- borta...
*poff*
det blev lite svettigt...

Nu ska jag bara ta mig ner i kväll och se vad gym-PT:n har att säga om mitt träningssätt och vad hon har för förslag till förbättringar...
Undrar om hon tänker göra en massa pulstester också... humh...

Inga kommentarer: