torsdag 19 januari 2012

My darling Clementine,

Anna-Panna-Banana,
*uttalas bäst med amerikanskt uttal, alltså: Änna-Pänna-Banäna*
vi har känt varandra i över 20 år nu,
genom galenskap,
för vad kan man annat kalla året i USA,
och genom glädje och sorg,

Och nu tänkte jag,
eftersom du var så hyvens och bjussade på en visuell kavalkad av mina tidigare synder när jag fyllde år vill jag ju inte vara sämre,
jag menar,
nu när tant börjar närma sig en respektabel ålder är det väl dags att skämmas lite...

Grattis på födelsedagen !
Inte behöver du se så förvånad ut
- du fyller bara 39 !
- men bäst i bilden är ändå den halvtuggade mackan
Oh la la , tjuuuusig och redo för prom night,
har av respekt klippt bort din date,
mannen som personifierade uttrycket:
"det gööör inte så mycket om du inte är så smart, bara du är söt"
Rebellen som bar shorts i skolan, fast det var förbjudet,
superkorta kjolar fick man ha, men inte shorts...
...men som vi alla vet har vi inte bara snygga dagar...
- så här glad är man när man lindat in en bil i toapapper...

Ser fram mot när du fyller 40 nästa år,
det ska vi fira !

PS. gör givetvis som Anna gjorde och bjussar på en bild på den som hängde på hennes ena sida,
jösses...

9 kommentarer:

Sus sa...

Haha vad fiiiint!

Helena m. 4 sa...

Jaaa, tjänster och gentjänster liksom...
;-D

Gafflan sa...

Ohlala vilken brud ;D

Anna Malmborg sa...

Haha! Hon kommer vi så glad! :)

Anna Malmborg sa...

Haha! Hon kommer vi så glad! :)

Coquina sa...

Härliga bilder =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna skålar från Ib Laursen =)

Ellen sa...

HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Detta tigs inte ihjäl. Detta hyllas. ANNA VAD HAR DU TILL DITT FÖRSVAAAAAAAAAR?
Fan vad fint.

Jag vet ju själv hur jag såg ut. Oh lord.

Anna sa...

Jaha. Oj! Ja, vad säger man?
Hmm... Nöjd över brillorna, typ. Not.

Underbart är en underdrift. Helt enkelt överbart!!! :)
Tack, hjärtat!!

Ting sa...

Helt fantastiskt!