lördag 28 januari 2012

31 stycken var det va'?

Har sett den hos alla andra - typ - so here goes...

1. Var är din mobiltelefon? Någonstans... typ i jackan tror jag
2. Var är din andra hälft? också någonstans i huset (ja, det är stort...)
3. Ditt hår? Självlockigt och långt
4. Din mamma? saknar jag
5. Din pappa? gör nog så gott han kan
6. Det bästa du vet? mys
7. Din dröm i natt? ha ha - en var om Ting och att hon var arg på att hennes barn inte ville jobba på helgerna (?!)
8. Din dröm? Ett ekonomiskt oberoende liv
9. Rummet du är i? det stora vardagsrummet
10. Din hobby? Fota
11. Din skräck? sjukdom utan medicinsk lösning
12. Var vill du vara om sex år? med de jag tycker om
13. Var var du igår kväll? hemma
14. Vad är du inte? kort & brunett
15. En sak du önskar dig? Att mina barn hade fått träffa sin mormor (min mamma)
16. Var du växte upp? På Lovö
17. Det senaste du gjorde? Åt... (?)
18. Dina kläder? satt bättre i somras
19. Din tv? Stor och platt
20. Ditt husdjur? komplicerat
21. Din dator? stor mac
22. Ditt humör? pendlar
23. Saknar någon? Förutom mamma - min extra-mamma i USA (utbytesstudent 89/90), tänk om hon bodde närmre...
24. Din bil? Svart, tidigare vidbränd, nu renoverad till toppskick
25. Något du inte har på dig? strumpor
26. Favoritaffär? Amazon.com ?
27. Din sommar? lugn och solig
28. Älskar någon? jepp !
29. Favoritfärg? blått
30. När skrattade du senast? Nyss - åt fåglarna
31. När grät du senast? när något påminde mig om att mamma inte är här

Inga kommentarer: