fredag 13 januari 2012

Kluven fredag...

För vissa är detta en lyckodag,
andra är lite försiktigare och håller tummarna hårt hela dagen, spottar efter katter och letar stegar,
jag är nog kanske lite vidskeplig själv,
inga massor,
så jag hoppas klara dagen utan större blessyrer,
men vet ni vaaaad...?
för de som känner obehag i morgon blir det ett jobbigt år,
för det kommer två fredag den 13:e till i år...
en i april och en i juli,
tre stycken totalt,
- då var förra året bättre med bara en uschlig dag.

3 kommentarer:

Ellen sa...

Jag jobbar hemifrån idag. Och om några timmar kommer ett tv-team hem till mig! Undrar vad som kan gå fel?!!!/

Helena m. 4 sa...

Jag håller alla tummar - verkligen - och tänk vilket gott glas vin du kan ta när de gått...

Suzan sa...

Jag brukar inte vara vidskeplig men med tanke på hur sjuk jag är idag så kanske jag borde bli det?