tisdag 17 januari 2012

Lite plufsigt i Spenaten


Eftersom jag åt en groda idag,
och eventuellt en igår också,
*glufs*
sitter jag här och försöker jobba upp ambitionen att besöka gymmet för första gången i år i morgon

Jag har gått omkring som en håglös urpyst ballong sen nyår och inte orkat ta mig för med något,
jo,
en av sakerna jag har hittat när jag plufsat omkring är mina lakritspastiller på mitt lokala ICA Maxi,
*hurra*
i hörnet vid vinäger, mayonäs oljor och andra såsgrejjor har Reneé Voltaire ett par hyllor och där fanns diverse gott med torkade bär, choklad, lakrits och så min hårdlakrits,
detta betyder att jag nu slipper frakten från LCHF-butiken,
för visst är det bra med enhetlig fraktkostnad,
men det blir lite rubbat när man köper varor som väger 100-200 gram och får 59 kr i frakt...

2 kommentarer:

Malla sa...

heja för lakritsen och heja för gymmet!

Anna Malmborg sa...

Hoppas du kommer iväg imorgon. jag har också gått som i ett töcken, men efter träning i två dagar nu så mår jag riktigt bra och känner energin komma tillbaka!