måndag 23 januari 2012

5 stycken av allt... typ...

Fräsigt gav mig en utmaning och jag lovade svara om de uppmärksammade min hyllning till Anna, och de gjorde de ju,
så här kommer svaren:

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Planerade vårt bröllop och jobbade mitt i Gamla Stan i Stockholm

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Hade precis haft Storebrors bowlingkalas med klassens 21 ungar här i Spenaten

Fem snacks du gillar:
* rostade hasselnötter
* rostade mandlar
* grillchips
* popcorn
* sourcream stjärnor

Fem sånger du kan hela texten till:
* Easy Lover - Phil Collins
* Summer of -69 - Bryan Adams
* Runaway - the Corrs
* Animal - Def Leppard
* White Wedding - Billy Idol
*hej hej 80/90-talet*
Bonus: * Ride on time - Black Box (mycket text va'?)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
* Betala av huslånet, renovera skiten ur undervåningen och gräva ner en pool framför huset
* renovera vissa kroppsdelar - herrejösses jag har ju fött 4 barn...
* köpa en ny bil som inte brinner efter 4 år...
* åka på all-inclusive semester utomlands - det var 10 år sen sist...
* se till att barnen har feta bankfonder

Fem dåliga vanor:
* gillar onyttig mat - för mycket
* pillar på det hårda på mina hälar - fotbad och fotfil vore bättre...
* kommer i säng för sent - alltid
* har svårt att slänga gamla minnen
* skämmer bort barnen liiiite för mycket lite för ofta - dock curlas inte...

Fem saker du gillar att göra:
* äta
* träna
* läsa
* sola
* lyssna på musik

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
* kroppsstrumpa
* axelbandslöst
* paljetter - sliver/glitter helt ok, men inga paljetter!
* utsvängda jeans a'la 70-tal
* platåhögklackat (aka. hooker-skor)

Fem favoritleksaker:
* min kamera
* datorn
* pulsklockan
*
*
shit, jag behöver verkligen köpa mer leksaker till mig själv...

3 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Jag behöver också fler leksaker! :)

Anna sa...

Jag tolkade det som du menade din dildo!! :)
Men strecken vid leksakerna alltså.
Nähä...

Helena m. 4 sa...

hoppla - nä, nåt' sånt har jag faktiskt inte... trot eller ej, får försöka åtgärda inlägget så det inte misstolkas...