lördag 6 november 2010

Ugly Bugly och Grisbockar

Okej,
Jag känner väl att jag kanske går ut på en tunn gren här nu med tanke på hur mycket skit Pernilla Wahlgren fick när hon dissade Ullared och sk. billighetsshopping,
så jag beklagar verkligen om någon känner sig utpekad,
MEN,
- vem känner att man bara MÅSTE ha t.ex. en lila, aprikos eller grisrosa adventsstake och därför springer benen av sig till affären?

Uppdatering: klart en enstaka kan passa på en utvald plats i ett färgkoordinerat rum, men det blev bara så intensivt ugly-bugly när de stod tillsammans... okej?

...och appropå grisrosa,
vem släppte in grisen till julbocken så dessa kunde para sig och få denna avkomma ?!?

Hilfe !

4 kommentarer:

Nica sa...

Gaaaah! Ja, julbocken var horribel!! - fast själv skulle jag eventuellt kunna tänka mig en liten limegrön ljusstake :) (har mycket limegrönt i köket)

;)

Helena m. 4 sa...

Ja, klart en enstaka kan passa på en utvald plats, men det blev bara så intensivt ugly-bugly när de stod tillsammans

4U2 sa...

Reagerade som du när jag såg de pastelliga ljusstakarna.

Chrissan sa...

Hemsk bock.
Fast en svart bock är snyggt.:)