torsdag 18 november 2010

Minne Guldfisk...


Jösses...
Jag la upp en annons på Blocket igår,
skulle sälja sonens urvuxna Gneisjacka och ett par termo(s)byxor,
då väljer man ju alltid ett lösenord,
och Blocket ber att man ska välja ett svårt lösenord,
men det är ju bra att ändå göra det så pass lätt
att man ändå kommer ihåg det.


Okej -
Tror ni att jag kom ihåg vad jag valde nu när jag skulle ta bort annonsen idag när jag sålt jackan ?
Tror ni det ?
Va' va' va'...
Näpp, inte mycket va' ?
Trots att jag minns att jag tänkte:
"ja, det här blir bra, det är ju uppenbart"

Aaaggghhhh...
Minne Guldfisk tror jag minsann jag har nuförtiden,
- snälla säg att någon annan har det likadant...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Japp det har jag... Därför jag har ett standard password jag har till alla saker som egentligen inte spelar någon större roll!!!

Fru Gårman sa...

Du är inte ensam. *tröstekram

Anonym sa...

Har nog hänt oss alla. Precis som att hjärnan oxå kan vara helt tom ibland när man ska knappa in koden på sitt betalkort...

Ann sa...

Du får ha ordet Guldfisk som lösen nästa gång ;))