torsdag 11 november 2010

Snökoma


Här har det varit stilla ett tag,
har befunnit mig i snökoma tror jag,
har även bejakat min "inre Ellen" och städat och röjt ur ett av barnrummen,
nu har jag bara 3 kvar...

Och idag efter skola dagis passerade jag gränsen till
"präktig mamma a' 12 poäng",
då jag tog med barnen ut på tomten med pulkor, varm choklad i termos, och varmkorv i termos som sen såklart hamnade i ett korvbröd med ketchup

Sitter nu inne med rinnig näsa av kylan ute och försöker hitta på nåt enkelt till middag,
eftersom det grundats med ett par varmkorvar
- och jag längtar intensivt tills imorgon då städfirman kommer...

1 kommentar:

NinaPX sa...

Du, riktigt seriöst många mamma-poäng på det där. Impad! Mycket impad! Den här halvdåliga mamman hade totalt glömt bort Öppet Hus på skolan idag och kunde inte förstå varför i hela friden det var parkeringskaos utanför. Må gott!