måndag 22 oktober 2012

Taahdaaah...

Hade tänkt att bjussa er på ögonbilder,
före och efter färgning av fransar och bryn,
men det medförde närbilder,
som i sin tur bjussade mig på en helv*tes åldersnojja,
eftersom varenda liten skrynkla runt mina ögon syntes,
så det blir inget av med det,
ni får helt enkelt tro mig när jag säger att det blev bra...

Men håret,
det kan ni väl få se:
Jag blev jättejättenöjd med färgen,
och sen var det faktiskt hon som föreslog att vi skulle platta ut det,
och det gjorde vi,
och jag tror banne mig att jag skaffat mig ett nytt beroende,
- som jag inte riktigt vet hur jag ska kunna få in i min enormt slimmade "på-minuten" morgonrutin,
för fy f**n så bra det blev... !

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ja du dom där j***a skrynklorna runt ögonen... Sketa snyggt är håret.

Anonym sa...

Snygglo!
Som sagt, det där är en bra erfarenhet för dig i ditt kontrollbehov ;) du inser väl nu att lite living on the edge bara är positivt?

Malla sa...

supersnyggt!!

Ting sa...

Jättefin!