tisdag 9 oktober 2012

jag vet att ni kommer tycka de är identiska...

Ja,
det är petiga jag igen,
jag vet att ni kommer tycka de är identiska,
bilderna alltså,
men man varierar sig inte så mycket i ett fotobås faktiskt,
man har mest panik över att blixten kommer snart,
och att man ska blunda på alla bilderna,
eller titta ner/upp/bort eller nåt' annat puckat,

- jag tror i alla fall jag vet vilken jag kommer välja,
men eftersom "Livet innan liten" ville se så lägger jag väl ut dem för allmän beskådan...
taahdaah...
Så...
har någon någon åsikt ?

Uppdatering:
usch vad jag stör mig på en sak på alla bilderna... 
aagghhh...

7 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Nere till höger. Sötnos!
<3

Anonym sa...

Ja det var den jag tyckte också.
Hälsningar Kicki i Spånga/ husfruen

Sus sa...

Den längst upp till vänster =)

Och du stör dig på att det mörka klädesplagget syns.

Malla sa...

spela roll vilken - du är ju skitsnygg!

Anonym sa...

Ameh!!
Ni andra har ju ingen smak ju!!
Den längst upp till höger är bäst, utan tvekan!
Snygglo! ;)

Kattis sa...

Du ser gladast ut på den uppe till höger.
Coolast ut på den nere till höger.
Och de vänstra ser du alldeles naturlig ut.
Eftersom jag själv ofta stör mig på att jag lutar på huvudet så skulle jag ha valt det där huvudet är rakast - det längst ner till vänster.
Pretty anyhow.

Helena m. 4 sa...

Tack söta snälla för peppande kommentarer, det blev inte så himla illa i alla fall till slut...
Tror jag har bestämt mig,
postar i morgon innan jag hinner ändra mig.
- och Sus, sorry, det var inte det jag irriterade mig på, utan mina ögon...