torsdag 11 oktober 2012

How to do it...

En snabbguide till "hur-man-handlar-billigt":
1.) Åk till Stockholm för att klippa dig
2.) Ha lite tid över, gå in på Skopunkten
3.) Hitta ett par as-snygga skor
4.) Inse att de inte finns i din storlek och sura lite
5.) Vänd dig om och se nästa fantastiska par
6.) Prova dem och inse att de sitter som gjutna
7.) Kolla priset och jubla lite (349 kr)
8.) Spendera resten av dagen i klädbutiker och hitta inget
9.) Åk hem till ditt lokala H&M (i Spenaten)
10.) Hitta 2 toppar a' 129 (svart) resp. 79 (!) (mönstrad)
11.) Prova dem och dansa sedan glädjedans i provrummet...

Du,
Singlan,
Jag tänkte på dig när jag provade det första paret som tyvärr inte fanns i min storlek,
fina va'?

3 kommentarer:

Malla sa...

yeah snygga!! jag brukar fynda som bäst då jag inte är ute efter ngt :D

Singel i storstan sa...

Men guuuud! Jag måste åka till Skopunkten! Säg bara inte att du har 39?

Helena m. 4 sa...

ha ha - nä, efter 4 barn har mina fötter på nåt (negativt) magiskt sätt växt från 39 till 40...
De på bilden är 39:or, men kan ju tyvärr inte lova att de finns kvar fortfarande... men jag var vid Hötorget...
*håller tummarna*