onsdag 31 oktober 2012

Idag har jag woo-hoo:at mig själv...!

Bra dag på jobbet,
superbra resultat på flera fronter,
lyckats med det nästintill omöjliga,
fick bland annat en förfrågan kl. 17:30 som jag var tvungen att hitta en lösning på,
innan kl. 07:00 i morgon bitti,
- men efter att ha ryckt i lite kontakter så fixade jag allt,
studsade in på kontoret med armarna i vädret och berättade för kollegorna att jag "excelled in excellence just now!"
*woo-hoo*
duktiga jag !
och tack gode gud för kollegor med kontaktnät stora som Atlanten - typ...

Dock resulterade denna otroligt intensiva arbetsdag i 0 % fokus,
och mesiga 4 km på löpbandet,
uppdelat i 2 intervall,
gaahhh...
huvudet fullt med grejjs fortfarande,
ja ja,
nu ska jag äta och sova,

Ses i morrn !

3 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Fsen... You rock, girl!!!

Anonym sa...

Heja heja!

Anonym sa...

Bra jobbat! Åh fyra km är bättre än inget!