onsdag 10 oktober 2012

Onsdag - check

Det blev en dag på jobbet idag,
för att kompensera för den lediga lördagen,
mest för att jag själv kände att jag inte hade hunnit med att avsluta förra veckan,
men det var helt ok,
en rolig och trevlig dag,
arbetar ju sällan parallellt med mitt alter ego,
han som är där när jag är ledig,
kanske inte blev lika effektivt som när man jobbar solo,
en mängd flams, trams och skratt...
Fick sedan skjuts av en annan kollega tillbaka till Spenaten,
så jag slapp stanna tills 19
*yay*
- men jag tror jag struntar i träningen idag,
och satsar på chokladkakan istället...


4 kommentarer:

Malla sa...

chokladkaka lät inte alls tråkigt!
och ja, vad är det för fel på scarpettaboken? mycket snack och lite verkstad liksom!
men jag har nog bara 100 sidor kvar så jag SKA minsann läsa ut den!

Helena m. 4 sa...

men visst är det skumt med boken... det går liksom bara inte,
och jag har lagt ifrån mig den under så långa perioder att jag glömt bort var jag var sist (bokmärke hade ju varit en idé kanske...) och det är om möjligt ännu tråkigare att läsa om boken i intervaller...
Men jag SKA också igenom den - så de' så !

Anonym sa...

Men finally är du lite mänsklig, skippar träningen OCH äter choklad ;)
Välkommen till min värld.

Helena m. 4 sa...

ha ha ha - du skulle bara veta hur mänsklig jag är...
;-)
det är sällan jag har sånt träningsflyt som nu, så det gäller att go with the flow så länge det flowar liksom ...