måndag 14 maj 2012

Jag får be om ursäkt för att jag är så gott som obefintlig just nu,
men så blir det när man jobbar som en liten gnu,
för det är typ allt jag gör just nu,
och ungefär en vecka till,
sen blir det lite lugnare,
en stund,

Det är kul att jobba,
jag lovar,
men utmattande,
typ när helgen blir en dag istället för två,
och den enda dagen fylls av dubbelt barnkalas,
då känns det som man blivit snuvad på nåt'...

Jag lovar att inte komma med fler Vishetens Krukor,
jag hoppas verkligen att det inte finns fler,
men de var en nödlösning så ni inte trott att jag försvunnit,
jag är kvar,
men lite mer komaaktig bara,
tror jag siktar på att ta mig till gymmet om en vecka,
det finns allvarligt inte tid under denna vecka heller,
jo,
möjligtvis på söndag,
men då tror jag jag ska gå i ide...

Go' måndag på er !

1 kommentar:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Ha en go vecka och god arbetslust!
Är här när du får mer tid att underhålla med dina inlägg.
Kram!