tisdag 22 maj 2012

Det låg kvar...

Gymmet alltså,
det låg kvar på samma ställe,
trots att jag inte varit där på drygt 2 veckor hittade jag tillbaka,
och jag hittade min motivation,
Inledde starkt med 2,5 kilometer på löpbandet (15,20 min),
därefter 1 mil cykel (22 min),
sen toa/vattenpåfyllning/fotopaus - se nedan,
därefter 1 kilometer till (5,47min),
och avslutade med 10 minuter crosstrainer,

I omklädningsrummet kom jag för en gångs skull ihåg att stretcha vader och lår,
så det finns hopp om att jag ska kunna gå normalt även i morgon...

Just det,
tänkte bjussa på mitt mantra:
Och jag bjussar även på min version av Fia Fits BJ-style,
mer känd som HGS,
Hot Granny Style:
(Hot pga. spetskanten alltså, 
attans att det är så dålig skärpa så ni inte ser bättre... not, 
men det är alltså inte hela mamelucker,
 utan en svart kant som sticker upp ca. 10 cm ur svarta träningsbyxor, 
- jag är inte så mycket för det här med kontraster som andra verkar vara...
 Ser mycket bättre ut under träningskläderna:
- typ,
för det behövs när det bott 4 stora bebisar i magen kan jag säga, 
alla dallerminskande åtgärder är tillåtna...

5 kommentarer:

Malla sa...

men bra pass!! och snygga HGS! :D

FIA FIT sa...

Ha ha! Mycket snyggare! Nu har jag ett par svarta också. Men jag gillar ändå mina HUDFÄRGADE mer ;-)

Singelmamman sa...

Skönt med riktiga underkläder! Alltid. Och jag hittade också till gymmet igår. Konstigt, jag som inte heller varit där på länge. :-D
Bra jobbat av dig!

JenniePennie sa...

Bra jobbat !!

Jag har undrat länge nu hur tusan får man bort sina love-handles ?
Dom sitter där dom sitter så irriterande :(

Helena m. 4 sa...

Jennie - mina brukar ge med sig om jag bara styr upp kosten (bort med socker och tänker på vilken sorts kolhydrater jag äter) samtidigt som jag tränar såklart...
Just nu frodas de tyvärr... :-/