lördag 26 maj 2012

I en annan del av familjen

på andra sidan Atlanten bor ju den familj som jag bodde i 89/90,
det året jag mötte Fräsigt-Anna under en matematiklektion i en skola mitt i ingenstans,
från den familjen fick jag ett brev häromdagen,
med en tidning i,
och kolla hörrni,
seriöst,
kolla vilken fantastisk extra-mamma jag har,

gillar det som står i texten: "Four things stood in the way of B's ambitions for her front-yard garden: three of them was trees and the other was her husband D"
Gissa vem som vann...?
för visst är hon duktig...?
Hon har gjort allt själv,
- det du Mona, vill du hyra in henne?
*he he he*

7 kommentarer:

Klankis sa...

Åh så fint, en amerikansk dröm ;-)

Singelmamman sa...

Wow! Jag vill hyra henne. Till min balkong.

Anna sa...

Wow!! De har så himla fint! Heja B***!!

Helena m. 4 sa...

Visst har det blivit fint Anna... jag längtar tillbaka något sjukt när jag ser de här bilderna!
Singelmamman - vi tar en sväng förbi nästa gång hon kommer hit på besök får vi se om hon kan göra nåt' ;-)
Klankis - visst är det fint? Man kan säga att deras trädgård står ut i grannskapet, på ett mycket positivt sätt.

Anonym sa...

Åh guuud vilken trädgård! Måste nog göra upp en plan för trädgården när jag ser de där.... Jag bara petar ner lite här och var och hoppas på det bästa.

FIA FIT sa...

TRÄDGÅRDEN VILL JAG HA!!!!

MonasUniversum sa...

Sweetjävlalord vilken trädgård!

I wish liksom.