fredag 30 september 2011

Titta - nu blev jag "modebloggare" -

- för det kallas man väl när man kör en "dagens outfit" va'?
(måste peppa mig själv lite nu när jag missar Tings köks/ballehäng)
*suck*

Nåväl, here goes:
Rosa/svart jacka - sjukt snygg för att vara gratis, får fixa bättre bild senare (kom med en prenumeration av ToppHälsa)
svart/vit scarf - ?, har alltid funnits... typ...
syrenfärgad tröja - Kappahl (om jag inte minns fel)
blå smaljeans (hurra) - troligtvis Lindex för en massa år sen...
lila converse - köpta i USA (nånstans i Seattle av min man)
- eminent modebloggat va'?
späckat med detaljer - eller inte...

Go' morron !

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Absolut eminent!
Sv. Varför jag övat på vakumhopp? Jag vet inte själv...skulle bara prova och sedan, när det inte gick så bra, så övade jag lite. ;D

Gafflan sa...

Nej ingen speciell muskelgrupp som ska tränas mer för att jag ville kolla om jag var spänstigare och smidigare än en elefant. Det var jag inte! ;D

Ellen sa...

Eminent modebloggat. mer sånt. Jätteroligt. Speciellt som man typ bara ser jeans. Och smala ben. och skor.