lördag 17 september 2011

Till min duktiga man


Fantastiska du som sprungit halvmaran i Stockholm idag,
i runda slängar 2,1 mil,
eller sprungit och sprungit,
du måste ju ha flugit fram eftersom du gick i mål på drygt 1:34 (!)
om jag hörde rätt,
Grattis till världens bästa personbästa resultat någonsin,
är det ok om du delar det med Sus Hjärta eftersom han blev sjuk idag?
- jag kan ha lovat att du skulle det i morse nämligen...

Uppdatering:
Jag hörde rätt,
så han placerade sig bland de 900 bästa i loppet...
- av 15.000 anmälda
HerreJösses...

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Snyggt jobbat! :-)

Sus sa...

Vilken jävla tid!! Hjärtat hälsar att din man får ta hans chip nästa år! Vi måste stått vid målet när han kom in.

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

IMPONERANDE!!!

Fru Gårman sa...

WOW!! Jag skulle nog kommit fram imorgon eller så.

Chrissan sa...

Wow vad bra!