fredag 9 september 2011

Att man aaaaldrig lär sig...

Hur svårt ska det vara att komma ihåg att i samma ögonblick som man stoppar in Lillasyster i duschen ska man ta ut duschtvål, schampoo, balsam och alla andra typer av flytande vätskor man vill behålla,
det som lämnas kvar kommer nämligen att användas som tvål,
oavsett vad det ursprungligen är tänkt för,
tills dess att flaskan är tom,
helt jäkla supertom,
bara s'att ni vet...Denna var full, helt superproppfull med äppelschampoo, för en kvart sedan...

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag minns den där tiden, men inte med saknad ;-)

Ett stenkast från Fyndet sa...

ooops - än är E förliten (??) för att bada själv, så det problemet har jag inte, men det kommer väl.

Gitsan sa...

Men hon var väl å andra sidan väääldigt ren efteråt ;)

Ting sa...

Hög igenkänningsfaktor.
Nu är mina barn stora.
Men jag har två långhåriga tjejer.
Så det där är fortfarande ett faktum hemma hos mig.
Jag är storkonsument på schampo och balsam.

Helena m. 4 sa...

Ha ha Ting - men jag antar att dina inte tvättar låren med schampoo...?