onsdag 7 september 2011

" Swoosch... "


Vad var det?
jo,
bara en halv förmögenhet som sprintade iväg från min plånbok,
men nu har Kvartetten helt sprillans nya vinterkläder på väg hit,
jag upptäckte för ett par år sedan världens bästa svenska märke
(enligt mig och några till)
när det kommer till smidighet, värme och slittåliga vinterkläder är det inte mycket som klår Gneis,
så nu köper jag endast detta då jag vet att de håller och kan ärvas eller säljas vidare för en hyffsad slant,
efterfrågan är högre än utbudet och det är löjligt högt tryck på deras webshop nu när de släppt årets kläder,
för det är väl enda nackdelen - att de inte säljs i butik utan endast via nätet...

1 kommentar:

Anki sa...

Kan bara hålla med! Som förskollärare och därmed testpanel i åldrar 1-6 med utevistelse i alla väder ger jag alltid föräldrar som handlat just dessa kläder beröm! Deras barn fryser inte!!