onsdag 28 september 2011

Fail... JÄTTEFAIL !

inte alls nöjd med ?-mappsymbolen som syns mitt på skärmen...

- å nu är det inte gotländska jag stavar på
(typ som: kejno och raowker, kast varpe och sånt' - jättefejl)
utan vanlig hederlig rikssvengelska...

StorMac:en har dött här hemma,
min superdator,
med ALLT på,
utan minsta lilla förvarning,
utom att den segat sig ovanligt mycket de senaste 2 dagarna...

Aaaaghhhh...
Inte bra,
alls,
primärt eftersom en massa bra och viktiga dokument fanns där,
samt ALLA bilder,
vissa med backup - men som vanligt - en hel del "osparat"

Nu får vi se om maken kan trolla...

2 kommentarer:

Jenny Palm sa...

Exakt samma hände mig förra året. Fick byta hårddisk och hade inte ett jävla skit uppbackat. Men det behöver inte vara så hemskt, för jag vet andra som... tja, har gjort nåt för att få det att funka. Men de åtgärderna löste inget för mig alltså.
Håller tummarna för att det inget allvarligt är för dig!

Fru Gårman sa...

De där äpplena ska ju aldrig falerera påstår de som "vet". Det är därför man ska köpa MAC och betala dubbelt så mycket som en likvärdig pc kostar. moahahahahaa säger jag till dem. Men dyig tycker jag synd om. Hoppas det går och fixa.