torsdag 22 november 2012

pausar inte idag heller

Först fick jag till träning,
6 km spring + 10 km cykel,
sen fick jag ju finbesök i Spenaten idag,
"bakom molnen"-Cissi svängde förbi på väg från ett kundbesök,
har inte sett henne sen i somras så det var vekligen kul att jag var hemma och att hon hade tid för ett glas Cola Zero i mitt kök medan jag beklagade mig över mössen som härjar på nätterna,
visserligen kontrade hon med historier om grannens äckel-råttor a' 30-40 cm,
men men...
småstad - små problem,
storstad - stora problem - eller hur...?
;-)

Och angående förra inlägget,
jag är inte rabiat på något sätt,
givetvis kan man ha Lucia på annan dag,
men jag tycker man kan hålla sig till den 12:e eller 14:e OM inte den 13:e infaller på en lördag eller söndag,
men det gör det ju faktiskt inte i år...
*suck*
ville bara säga det...


Inga kommentarer: