torsdag 1 november 2012

Okej, jag hade fel...

Det var inte kollegan med snö i nacken som hade limmat koppen,
jag fick nämligen en kommentar om det inträffade av en helt annan person,
ni vet en sån'där person som inte riktigt kan vara tyst när han vet en hemlis...

Så då var det ganska enkelt att tänka om och begränsa urvalet av tänkbara skyldiga,
så vid lunch hade jag 3 huvudmisstänkta,
som jag tror minimerats till 1 superhuvudmisstänkt nu under eftermiddan/kvällen

Tyvärr har personen ifråga tagit helgledigt redan,
eller,
ja...
tyvärr och tyvärr...
humh...

Jag var ju ensam kvar på kontoret och stängde idag,
och gick förbi en hylla med material,
och jag vet inte vaaaad som hände,
men det kaaaaaan ju vara så att han kommer tillbaka till en arbetsplats där hans mugg på nåt' konstigt sätt fastnat i bordsskivan...
- kanske...

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hehe :)
Jag anklagade en person på mitt jobb ( mitt i matsalen, hungrig och därav dösur) för att ha gömt min matlåda, han gav mig förslag på vart jag skulle leta, det visade sig att det inte var han :D