torsdag 29 november 2012

Kvällen ikväll ,

Har varit på kundevent,
för en gångs skull medbjuden,
inte arrangerade,
och överöst med komplimanger,
kunde behövas eftersom pojkarna var extra bråkiga på jobbet idag... 
seriöst,
man ska inte behöva tåla både närkontakt med snö, och närkontakt med en livs levande mus (!) på samma dag... 
allt tack vare boysen...
nä,
tur att hemmalaget vann idag
och att kunden var trevlig nog att bjuda ut igen om en vecka...
*yay*
då är jag ledig dagen efter och kan följa med ut på stan,
kan säga att det inte lockade lika mycket i kväll då jag vet att klockan ringer 05:33 i morgon... 
Go'natt !

5 kommentarer:

Sus sa...

Jag känner igen jargongen. Jag känner kanske någon av dem också..

Helena m. 4 sa...

Det är lugnt, man har väl skinn på näsan...
;-)

Singelmamman sa...

Dags igen om en vecka... hm...

Jargong ska stävjas. Och sen kan de hålla på bäst de vill. För sig själva.

Helena m. 4 sa...

Vet inte direkt om jag vill klassa mina upplevelser som negativa, jag kände mig styrkt efter kvällen.
Inte heller uppfattar jag det som utspelar sig på jobbet som negativt på något sätt - jag kan ju omöjligt beskriva i detalj (av flera orsaker) exakt vad som sägs och sker, men skulle det kännas obehagligt skulle jag knappast ventilera sånt här på bloggen, då tar man det via korrekta arbetsplatskanaler och chefer.
Visst är det jättetrist att vissa fortfarande tvingas uppleva negativ jargong från förlegade puckon, men jag gillar mina pojkar, till 100%!

Anonym sa...

Snygg var/är du oavsett och dig oroar jag mig inte för, du har nog förmåga att bita ifrån om det behövs.