tisdag 6 november 2012

Hej gymmet, här är jag igen...

med det vita avlivat tog jag mig till gymmet,
fokuserade på avliva tramset i hjärnan,
och det tog mig sisådär 7 km löpning att få ordning på ditten,
och sen dryga milen på cykel för att avveckla datten,
så nu är det lugnt och skönt igen...

det känns så länge sen jag var där,
- 5 dagar ser jag när jag tittar i Garmin-statistiken
men det var fantastiskt skönt,
är jättenöjd med resultatet,
varför har jag inte varit där mer?
varför ska det vara så himla svårt att komma iväg?
äh, får ta igen det den här veckan bara...
Jag hade en training effect på 3,6 
och den klassar Garmin såhär:

Skala för Training Effect
5.0 – Överdriven träning
4.0 – Förbättrar din kondition kraftigt
3.0 – Förbättrar din kondition
2.0 – Håller formen
1.0 – Låg effekt

Inga kommentarer: