söndag 11 november 2012

Långpass inför veckan som kommer

Så där,
jag kom iväg,
först till affären med idiotpersonalen där jag bestämde mig för att markera min irritation och lämna tillbaka kläderna jag köpte häromdagen,
men först såg jag givetvis till att köpa exakt samma kläder i en annan affär i ett köpcentrum utanför Spenaten,
och när hon frågade om de inte passade, så svarade jag att: "jo, det gjorde de, de passade jättebra, men jag valde att köpa dem i en annan affär...",
ville inte gå in mer i detalj på varför eftersom hon jag fick hjälp av idag inte var en av idioterna häromdagen,
och jag lovar bilder på det inköpta om en dag eller två,

Sen kom jag iväg till gymmet,
på veckans långpass,
2 timmar och 23 minuter,
det blev 3 mil cykel,
och när jag kollade på resultatstolparna tror jag att jag kan räkna till 7 eller 8 st löppass a' 1 km,
så totalt lyckades jag göra av med sisådär 1030 kcal,
*yay*

Nu är det dags för mat,
och en quick-and-dirty-lösning gällande "farsdagstårtan" här i huset,
I give you - taahdaaah - rulltårtebakelser:

Nu har jag en date med duschen,
för jag luktar inte rosenknoppar direkt om man säger så... 

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

2 TIMMAR och 23 MINUTER? Yeezez... :-) *imponerad*

Malla sa...

vilket mosnterpass!!

Helena m. 4 sa...

Tack snälla,
jo då, jag är nog inte klok när jag vill... men det var så "enkelt" igår...
tror att söndagar är mina prestationsdagar
;-)