onsdag 7 november 2012

Dagens "dagens":

Dagens tupplur: check
     (ca. 3 timmar lång och välbehövd)
Dagens FB-ahaaa: check
     (på FB blev det idag uppenbart att jag känner mest republikaner i USA... not a happy bunch...dock lägger jag mig inte i det, det är deras åsikter och deras land som ska styras...)
Dagens träning: check
     (ca. 50 minuter långt, högst oklart vad jag gjorde dock eftersom jag blev avbruten av telefonen sisådär 4-5 gånger, men troligtvis 6 km cykel och 4-5 km löp - 475 kcal i allt)
Dagens smyg: check
     (ut från gymmet eftersom jag på avstånd såg en person jag känner som jobbar inom barnomsorgen där jag har mina barn... även om jag kunnat förklara allt med att lunchtimmen spenderas på gymmet kändes det onödigt)
Dagens mat: check
     (massor av mat, mest kött och sås och grönt)
Dagens dusch: snart check
     (dock har Lillebror både duschat och tvättat håret... "inte-mig-prio" som vanligt)
Dagens tröttma: check
     (har infunnit sig med kraft, så snart blir det sängen igen, eller soffan... beror på hur långt jag orkar gå)

Inga kommentarer: