tisdag 18 september 2012

Ridå ! som Fräsigt skulle ha sagt...

Skulle ge ett kungarike för en säkerhetsnål just nu...

Sitter på jobbet,
mitt i skogen som bekant,
dvs. inte många affärer runt knuten...
och upptäcker att den top jag har på mig,
som jag helt uppenbart tog med sömndruckna ögon från garderoben i morse vid halv 5 knycket är...
humh...
hur ska man uttrycka det...
jo,
materialet är något stretchigt,
vilket gör att den V-formade urringningen blir - eeeh ...
djup,
- okej,
jag får Dolly Parton att framstå som pryd,
om jag säger så - fattar ni vidden av problemet då?

Jättebra på en arbetsplats som består av 97% män...
verkligen jättejättebra,
not
visserligen säkert uppskattat,
men - nä...
*ridå* sammanfattar dagens klädval
*jätteridå*

Uppdatering:
Jag har löst problemet med ett STORT gem...
bild kommer - kanske...

Uppdatering 2:
vad som inte syns på bilden är att urringningen gick ner under gemet...
"hello Dolly"
*hoppsan*

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ja tack. Bild alltså. :-D

Men du upptäckte det själv i alla fall.

Helena m. 4 sa...

ja,
jo,
humh,
visserligen,
men du kan ju gissa om jag blev "påmind" resten av dagen av killarna på kontoret...?

Anonym sa...

Men då måste du titta på detta "snygga" alternativ ;)
http://www.youtube.com/watch?v=0YqFM3MFTq0&feature=youtube_gdata_player

Hälsningar
Husfruen

Helena m. 4 sa...

ha ha ha - vilken pärla !
- men jag tror jag står över...
;-)