söndag 2 september 2012

Atchoo i Spenaten:

Min förkylning har verkligen exploderat ut i full blom,
(kan man säga så? - det känns som en explosion i alla fall...)
verkligen lägligt,
inte,
med tanke på att jag har en minst sagt intensiv vecka på jobbet framför mig,
och,
nä,
jag kan inte vara hemma,
just den här veckan är jag oumbärlig,
trist men sant,
inte på något sätt unik eller ovärdelig,
men jag kan bara inte vara hemma - oavsett hur snuvig jag är,
så idag kommer jag bunkra upp med Alvedon och Treo,
och vitaminer i form av gula frukter - typ...
(här hade jag behövt dina söta citroner Fia)
och tanka feelgood på 5:an med "So you think you can dance" kl. 19:10

Bita ihop och le blir väl ledorden denna vecka,
- och kollapsa i soffan på kvällen...

2 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Sov! Det är precis vad kroppen behöver. Fast kanske int edet lättaste när man har huset fullt.
Krya på dig fortast möjligt, söta Helena!!
Kram!

Anonym sa...

Men stackare! Krya på dig och hoppas att det vänder fort.
Kram!