fredag 7 september 2012

det gick snabbt...

*poof*
så var mitt goda fredagshumör borta,
som genom ett trollslag,
inget med familjen att göra,
och det har bara varit bra musik på radion hela vägen hem,
jag vet precis vad det var som utlöste det hela,
och det stör mig jättejättejättemycket att jag påverkas såhär mycket,
eftersom det förhoppningsvis inte gjorts med mening,
men det stör mig ändå eftersom det drar fram gamla tråkiga minnen från förr som alltså klistrar sig fast...

*suck*

försöker ta mig upp på banan igen i morgon,
nu går jag och knyter mig,
- ska bara baka 2 kladdkakor till Storasysters kalas i morgon först,
kalaset som mannen får den stora glädjen att hålla själv eftersom jag
- taahdaah - jobbar hela lördagen...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kan skaka av det det dåliga och få en härlig fredag och en fin helg. Kram

Helena m. 4 sa...

det är svårt när man blir bortvald,
eller förbisedd snarare,
det blir så himla tungt...

Klankis sa...

Önskar dig en fin helg ändå, hoppas de tråkiga tankarna är borta nu.

Helena m. 4 sa...

Arbetsdagen idag är okej, tack vare en kollega på distans som får mig att le...
- men helt 100 kan jag ju inte säga att det känns, dock markerar jag mot de som inte tänker sig för - just de personerna möts inte idag av samma glada Helena som de brukar jobba med.

FiA FIT sa...

Hoppas du mår bättre nu!

Kram