lördag 15 september 2012

Min hjälte !

Sådär,
han klarade loppet,
öppnade starkt,
men orkade inte helt,
och efter målgång övervägde han att kalla på sjukvårdare eftersom han tyckte puls & andning inte var i synk - det släppte dock efter en minut eller så...
*phu*

Han gick i mål på drygt 1:40
vilket betyder 6 minuter mer än förra året,
men med tanke på operationen i början av året,
och den kraftigt begränsade uppladdning han har orkat och kunnat,
och att nästan ett år försvunnit träningsmässigt så tycker jag han ska vara mer än nöjd,
och det tror jag han är också,
i morgon eller så,
just nu tror jag hans tävlingsego måste smälta resultatet först...

- men han har lovat att lufsa runt med sin fru när hon ska försöka ta ett varv för första gången efter typ två dunderförkylda veckor,
återkommer med resultat på det i morgon...

4 kommentarer:

Kia sa...

Nu har jag läst ikapp här på din blogg - jag tycker att både du och han som sprang idag ska vara mycket stolta och nöjda!!

Sus sa...

En heroisk insats!

Anonym sa...

Bra jobbat!

Singelmamman sa...

Supebra ju!