måndag 17 september 2012

Muskelminne vs. hjärnfunktion på kvällen

Tur att kroppen funkar bättre än hjärnan ibland...

Igår ställde jag väckarklockan för första gången på en vecka,
för att komma upp i tid,
jag börjar ju 07:00 och lämnar huset 06:15,
och har så gjort i snart 4-5 månader,
så klockan bör stå på 05:40 ungefär för att det ska funka...
Vaknade av någon anledning,
tyckte det var mörkt fortfarande så jag skulle bara sträcka mig och kolla vad klockan var så jag kunde fortsätta dra mig en stund till,
ev. till o med somna om kanske,
trycker till på klockans ljusknapp och ser att det står 05:37,
och noterar samtidigt att alarmet är satt att ringa 06:37

humh...
någon mer än jag som ser ett visst problem med det...?
min hjärna verkar ha tagit tillfällig semester igår vid inmatningen

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

vilken tur att du vaknade till annars hade det blivit stressigt :)