tisdag 24 april 2012

Supertisdag

Sådär,
dubbla träningspass avklarade idag!

Först ett lunchpass för mig själv,
1,5 timme blev det,
3,5 km på drygt 21 minuter idag,
vänligen notera och celebrera den massiva minskningen i tid,
sen 20 minuter crossvetting,
för att avsluta med 1 mil på cykel,
nä vänta,
glömde visst den sista kilometern jag sprang i intervaller (hastighet 10-11 varvades omväxlande med 6,5)
befann mig i mental koma då,
typ...

Däremellan var jag hemma och vände,
utfodrade barn,
och förberedde morgondagens middag,

- och nu på kvällen avslutade jag med ett...
humh,
jag ska inte säga halvhjärtat pass,
för det var det inte,
men pulsen var långt från vad jag brukar prestera,
dock svettades det med hjälp av crosstrainer, cykel och löpband,
allt detta medan 75% av Kvartetten härjade med sin favvolekledare i gymmets lekrum,

Totalt idag: 728 + 462 kcal - *poff* borta, sådär på en tisdag - förlåt supertisdag...

Nyss:
soffläge jordgubbar och lite grädde blev det minsann...

Zzzzzzzz...

Inga kommentarer: