onsdag 18 april 2012

I'm back...

Nu känns det som jag är tillbaka,
både på gymmet,
vilket jag faktiskt rent fysiskt är,
men även på banan,
dagens pass är avklarat,
helt ok,
även om jag totalt körde slut på varenda gnutta energi jag hade i kroppen,
jag tror aldrig att jag tryckt i mig en banan snabbare än den jag åt efter passet idag,
ja ja
i alla fall,
sprang 17 minuter non-stop idag på 9,2,
ökade med en minut från igår,
cyklade 1 mil och avslutade med ett par minuter på crosstrainern,
men det var där det tog stopp,
hela kroppen sa i från,
och då klev jag av,

Nu: sen lunch
- tjingeling !

6 kommentarer:

Fia FIT sa...

Bra jobbat! 542 kalorier förbrände INTE jag på prommen idag!

Älskar det härliga citatet (?) du skrev på min blogg!

Kram

Helena m. 4 sa...

Ha ha, vad bra Fia,
- tänk att du aldrig hört det förut...
:-D

Anna sa...

Kikar in hos dig, jag bloggade om kakor o du träning så jag kommer tillbaka så jag blir ännu mer peppad :)
Jag har inte öppnat kakpaketet ännu så jag kan stå emot.
Ha en bra dag!
Anna

Helena m. 4 sa...

Kul Anna, du är så välkommen, här går det i vågor, träning ibland, kakor ibland...

Lovisa sa...

Bra jobbat! Gillar minutökningar - små steg går också framåt.

(Kikar också in då och då. :) )

Helena m. 4 sa...

Lovisa - du är minst lika välkommen hit !
the more the merrier ;-)