torsdag 29 december 2011

Mums, mums, smask, gott, gott...

Sorry att det är så sparsamt mellan inläggen just nu,
men jag tar för givet att alla andra också har fullt upp med att äta sig igenom alla skålar och byttor med överblivet julgott,
och inte har tid att scanna bloggar på nya inlägg hela tiden,
- speciellt eftersom det nya året som kommer på söndag innebär nya löften och nya ambitioner för många.

Jag vet att mina jul-, höstkilon ska rasa all världens väg i alla fall,
gymmet ska få sig besök i samma frekvens som det hade i våras,
tänkte mig en rivstart ett par veckor,
sen får vi se vad livet bjuder,
vi har inplanerade obehagligheter som kommer att vända upp och ner på vardagsrutinerna ett tag,
så det gäller att få en bra start innan dess,
sen får vi se vad resten av senvintern har att bjuda på

Jag vet vad jag hoppas på i alla fall...

2 kommentarer:

Ting sa...

Jag håller tummarna för att allt blir precis så som du vill!
Kram sötnos!

Ellen sa...

2012. Nu jävlar...