fredag 30 december 2011

Jag sällar mig till skaran...

Alltså,
de här senaste juldagarna har varit helt okej,
men det här året i sin helhet,
seriöst,
det har varit något av det jobbigaste jag varit med om,
på alla sätt och vis,

Nä,
ut med det gamla och hit med det nya,
snabbt...

Men först snabbt en kort lista med ett par bra saker:
* det här året gick jag ner 17 (!) kilo... okej, tjuvstartade förra augusti (2010), men åtminstone 11 kilo försvann i år...
*...tyvärr har ett par kilon hittat tillbaka under senhösten, men de ska bort snart.
* jag började springa, och tyckte det var kul
* jag bjöd in mig själv (och ett par andra) till mini-bloggträff hos Fräsigt-Ellen och hennes pool. En fantastiskt trevlig kväll full av mat, prat, skratt, bubbel och inte minst Jan Canard...
* sen kom och gick julen med lyckliga barn som resultat...

- och en bra sak till hände häromdagen,
jag vann *hurra* 4 biljetter till en förhandsvisning av den nya Hamilton-filmen,

5 kommentarer:

Ellen sa...

Men du? Bubbelfesten gör vi väl om?!

Helena m. 4 sa...

Gärna my darling, tror jag redan har en ny värdinnepresent i åtanke...
;-)

Ellen sa...

Ja då så!

Gafflan sa...

GoTT NyTT År!
Kram

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Gott Nytt År!! Och tack för underhållande läsning det gångna året. Jag återvänder nästa år!!!
KRAM!!!
Madde