måndag 19 december 2011

Ett tips i juletider...


Okej,
nyss hade jag ett inlägg uppe med en länk till ett jättebra företag i USA om man har vänner där och inte vill skicka sina julkort härifrån över Atlanten,
vilket tar både lång tid och kostar en slant,
det är ju lättare att beställa på "rätt" sida...

I alla fall,
länken fick jag automatiskt efter min beställning,
och den skulle visa en bild av det kortet vi gjorde,
men länken gjorde mer än så,
den visade hela kortet,
inkl. alla namn, adresser och ja, ni fattar...

Så,
needless to say blir det ingen sån länk,
men länken till företaget kan jag bjussa på:
Taahdaah: Shutterfly

Bra firma med snygga och prisvärda bilder och kort,
och framförallt så adresserar, frankerar och postar de mina amerikanska julkort åt mig när jag har klippt och klistat in fina bilder på familjen...