fredag 9 december 2011

Amäh skiiiiit, nu är det klippt...

... så hann jag tänka igår kväll när jag var inne på toaletten,
jag var precis på väg i säng när jag såg nåt i ögonvrån bakom mig,
ni vet ibland ser man något som gör att man bara måste vända sig om,
i det här fallet var det det här jag såg:
och under bråkdelen av en sekund hinner jag tänka:
"åh neeeej, Lillasyster, vad har du gjort...?"
och
"Hur i hela friden har någon kunnat klippa av sig så mycket hår utan att jag märkt det under kvällen...?"
och
"Förbannade helv*tes jä*la skit..."

Mot min instinktiva vilja att få mer detaljer om vad som hänt vrider jag lite till på huvudet och inser att det jag sett är detta:
...bara en Barbie,
- som verkar ha tagit ett glas för mycket och somnat på toaletten...

Phjuuu...
*andas ut*

6 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahahaha!!
Den där Barbie borde lära sig sluta i tid... ;)))
Och jisses vad man hinner tänka!!

Kram :D

Malla sa...

haha, himla barbie!

Anonym sa...

Hhahahaa, tur att de inte hade lekt "hårsisöska";)

Ellen sa...

Stora kletade in tuggumi i Lillas hår. Sen märkte han att det inte gick bort. Så då klippte Stora Lilla också...
Jättefint.


Inte.

Anonym sa...

Kul att du kikade in hos mig! :)

Här kommer en länk med snötips:
http://blogakuten.blogspot.com/2008/12/fallande-sn.html

Fru Gårman sa...

Hhahahahaha!!!