fredag 9 mars 2012

Soft fredag

Gipsade Lillasyster och jag hänger hemma idag,
måste lära oss hur livet funkar med gipsad arm innan vi går tillbaka till dagis på måndag,
alla ojjade sig när vi var och lämnade Storebror,
och hon fick stolt visa upp armen för alla,
och ringen hon fick av sjuksköterskan på slutet
Annars vill dagis ha in lappar om sommarledigheten (!) redan nu,
medan skolan nöjer sig med påsklovsinfo än så länge...

Just det,
släppte fram vågen från "under-skåpet-exilen",
tänkte att all min träning de senaste veckorna skulle gett resultat,
jag känner ju på kläder och ser i ansiktet att det hänt saker,
men på vågen har det inte hänt ett gram...
inte
ett
enda
gram...
- snacka om omotiverande!
Nu blir det permanent exil för vågen,
punkt
slut

3 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Amen, vad f-n.... Fad är det för fel på den där vågen??? Ut med åbäket!
Och krya på den lilla med vackra ringen.

Kram!

Hökis sa...

Våga vägra vågen!!
Jag går UPP nu när jag tränar på...
Skit surt.
Soffrodel och lchf verkar vara bästa medicinen.
Försöker tänka om, att det är bra att jag blir stark.
Stark är bra...

LillaUlle sa...

Tänk på att muskler väger mer än fett. Kan vara så att det skett en liten omvandling i din kropp... Så ge inte upp.