tisdag 6 mars 2012

Dagens motion...


Visst har jag känt vaderna idag,
men inte värre än att jag tog mig till gymmet idag igen,
hej "tråkiga" träningsblogg !
- men förhoppningsvis kan jag även inspirera någon att få ändan ur vagnen eftersom jag inte på något sätt är någon superatlet utan en högst ordinär post-gravid och lite lätt lönnfet 4-barnsmamma med ett par kilo för mycket...

I morse var det alltså EasyLine,
instruktörslett pass med växelvis maskiner, växelvis egna övningar på matta/step-up bräda,
30 sekunders intervaller med kort vila emellan,
helt ok,
man jobbar ju efter egen förmåga med hjälp av instruktörens pepp,
men jag tror inte jag kommer halta runt med superträningsvärk i morgon,
då krävs det nog mer,
och det gjorde jag också,
2 x 20 minuter crosstrainer plus 1 mil på cykel,
så,
hej ont i vaderna, kul att du bokat en resa hit i morgon,
och i morgon,
då ska jag viiiiiiila...

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Tycker absolut inte att detta är en "tråkig" träningsblogg jag jobbar på att få arslet ur vagnen :) och så tycker jag att du är grymt duktig.

FIA FIT sa...

Vaddå vad är du sur för? Eller bitter? Du är ju grymmast!

Helena m. 4 sa...

Fejsbook Fia, fejsboken...