tisdag 6 mars 2012

PT:n och passet

Var ju en andra sväng ner på gymmet igår,
hade en inbokad "konsultation" med en av PT:arna,
jodå det är en helt korrekt pluralform av PT,
fick ett par råd & tips ang. det jag gör,
även ett par "ajja bajja inte göra så",
i kombination med "detta ska du göra i stället",
sen tyckte han även att jag skulle prova på ett pass,
jag - den mest o-passiga människan i stan,
men till hans försvar var det ett "maskinpass",
så vid lunch idag blir det 30 minuter EasyLine,
någon som har några tips?

Han påstår att jag kommer att känna av det i morgon,
vet inte om det är ett hot eller ett löfte...

Får väl se om det blir nåt' mer efteråt,
annars känner jag av i vaderna att det även blev 1 km löpning, 10 minuter cykel men framförallt 20 minuter crosstrainer igår kväll,
intensiva 20 minuter på 6:an och puls mellan 145-165 slag/min,
det gjorde att jag i alla fall gick hem 350 kcal fattigare...

2 kommentarer:

Hökis sa...

Du är på G nu!
Hejja!

Malla sa...

åååå hej aheja heja! :D