fredag 9 mars 2012

irro

Känner mig irro,
på allt och inget,
för ingenting och allting,
men mest för att jag känner att jag inte har ordning omkring mig,
och att jag aldrig hinner ikapp,
oavsett hur mycket tid man har,
för den tar alltid vägen någon annanstans,
och så vill man ju hinna med sig själv - typ träna och sånt...

Tror jag ska använda helgen till att vända upp och ner på ungarnas rum,
sortera bort både kläder och leksaker,
möblera om lite,
sätta upp en hylla eller två,
tapetsera?
ja - vi får väl se vad jag hinner och orkar...

3 kommentarer:

Hökis sa...

Precis så känner jag med....
Pepp till oss!

Malla sa...

att rensa och sortera bland kläder och grejer är som att rensa och sortera i hjärnan.

LillaUlle sa...

Igenkänningsfaktorn är hög. Jag ligger efter överallt och skulle behöva rensa ur vartenda rum, skåp och garderob.