lördag 31 mars 2012

Apple cracker - typ...

Var på IKEA igår,
strax innan mitt möte med dödsfågeln,
handlade som vanligt lite ditten och datten,
dock varken värmeljus eller servetter,
men jag passerade dessa på väg ut:
Själv tyckte jag de var lite mesiga i smaken,
fyllningen var varken söt eller syrlig,
kan i och för sig bero på att mina smaklökar ligger i koma sedan min 2-veckors förkylning,
de får ett plus för formen,
alltid fint med hjärtan,
men hade jag fått bestämma skulle IKEA slängt i lite kanel och lanserat det som Äppelkaka-kex,
nåja,
väl hemma blev det uppenbart att Kvartetten var av en helt annan åsikt:
*slurp*
9 kr var de helt klart värda i alla fall,

2 kommentarer:

Fia FIT sa...

Mums! Hann se din grymma kommentar! Min blogg är helt galen idag... inlägg och kommentarer som försvann... kommentering avstängd... jag fattar ingenting!

Ann-Sofie sa...

Här är allt med äpple kryddat med kanel :).