fredag 7 oktober 2011

These shoes were made for running...


Jag har visst glömt att skriva att jag tog ett 5,6 varv idag igen,
drygt 40 minuter tror jag,
hade inte pulsklockan på mig,
måste komma ihåg den nästa gång,
det gick ganska lätt
(här tror jag minsann att det klämde in sig lite "önske-kom-ihåg" eftersom jag samtidigt minns stunder jag inte orkade springa ett steg till och flåsade som en gravid badboll - jo, eftersom det gick lätt kan jag ju inte gärna skriva flodhäst eftersom de är tunga överallt utom under vattnet - och där var jag ju inte...)

men det känns verkligen som jag orkar mer nu än innan sommaren,
och jag måste ju någonstans "längta" efter att göra det,
eftersom jag kommer ut gång efter gång...

Bravo mig,
nu kan jag med gott samvete följa med ut på de roligheter som vankas i morgon och som jag blev spontaninbjuden till i eftermiddag

1 kommentar:

Suzan sa...

Härligt!! heja heja!