onsdag 19 oktober 2011

Now you see it - now you don't...

Jaha,
typiskt,
varför var ni så himla idag då ?

Det blev så klart träning,
men jag undrar en sak,
varför är det så mycket lättare att springa ute än inne?
Jag har precis slääääpat mig igenom 2,5 km på löpbandet,
omväxlande på hastighet 6,5 och 10
ren vilja,
(eller så var det bara det långa träningsuppehållet som lyste igenom)
medan jag utan problem (?)
(nja, jo, men ni fattar...)
tar mig runt 5,6 km ute

Jag hade aldrig kunnat motivera mig till att fortsätta 3 km till inne,
medan ute då känns 2,5 nästan fjuttigt,
skumt.

I alla fall,
dagens lunch:
(tillika inläggets rubrik)
keso, tomat, avocado, basilika, balsamvinäger - blanda - glufsa...

// Glufsot i Spenaten

1 kommentar:

Anna sa...

Jag lyckades med 6 km på löpbandet i måndags. Det hänger på musiken, vad som visas på TV och det faktum att jag vet att det tar 4,5 km innan det börjar kännas bra i kroppen. Alltid.